Neeej! Fy,,,,

1 vecka av må bra, byts ut till illamående och trött igen... Det var bara tillfälligt tydligen. Bläää. Vill bara må bra.
v. 10 (9+5) idag...
Man får kämpa på. Studentfirandet gick bra att genomföra, även om jag var helt slut dagen efter...
Nu är siktet inställt på semester om 5 dagar!!!! =))) och allt vad det innebär. midsommar med tillhörande fest på kvällen, skara sommarland, kolmården och lata dagar i solen (?!)... snart dags för fest för min kära man och en kompis. Vad ska man ha på sig?! Magen växer i faslig takt, redan... gaaah. Tänk om det är 2 st.
Måste nog shoppa på mig en ny klänning ;) (bra ursäkt)
Kevin har fått en tidig födelsedagspresent, surfplatta, framför den sitter han fastklistrad hela dagarna nu. Men han har ju sommarlov. Lilla älsklingen. Eller stora älsklingen är han ju. 7 år om 5 veckor. Det går sanslöst fort.... 
Dags att planera kalas för honom också. Han ska få sitt efterlängtade fotbollskalas.... det blir till att baka fotbollstårta! Hoppas bara jag orkar! 
Äter fortfarande mina niferex... Det får ordna sig.
 
Har börjat längta otroligt mkt till bebisankomst. Lukta och känna på VÅRAN bebis =) Det ska bli mysigt.
Känns som jag nu verkligen vågar tro att det kommer gå vägen! =) känns underbart att släppa på oron lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0