Utan järnbrist är livet toppen!

Mår sååå bra nu när jag äter niferex! =) Så underbart! Lite illamående på kvällarna och magen som krånglar pga järntabletterna. Men annars har jag ork och känner "livet" i mig! =)
ÄNTLIGEN kan jag leva "normalt" igen. Mitt jobbiga tillstånd har bara hållt i sig i 3 veckor, men har vart galet sjukt jobbigt!
Jag har hittat en bra balans att sova och äta, hoppas det håller i sig...
Undviker att bära, så håller ryggen sig ok också.
Så glad att det inte vara tidig foglossning som spökade för mig... Inte ännu!!! Hoppas jag slipper, men sån tur ska vi väl inte ha...
ja, studentfirande i morgon... hoppas jag klarar hela dagen bra. Blir att gå mycket fram o tillbaka till skolor och fest...Ska ha klänning så foglossningsbältet blir nog inte så snyggt till den. Hoppas jag klarar mig ändå utan smärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0