V.11 (10+1)

Trött och illamående igen. Men det är inte lika hemskt som förra gången... tröttheten är dock otroligt hemsk.
=( Jag vet inte om det beror på att jag skippat järntabletterna 2 dagar. Jag har läst att för högt hb kan vara farligt för fostret... eftersom jag inte har koll på mitt värde, tänkte jag ta det lugnt med tabletterna... men det verkar som jag behöver dem trots allt.
På onsdag är det dags för inskrivning bara 6 dagar kvar! Då får jag veta hur jag vart ligger i värden...
Nu har jag jobbat min sista natt inför semester. (tjoohoo)
Blir vabb i natt då Kevin fått sin dumma astmahosta =( Åkte hem från jobbet och vabbade redan kl 06.00 i onsdags då Thomas ringde mig och sa att Kevin var jättedålig. De hade inte sovit på hela natten...
 
Nu är vi inne i v. 11 (10+1) =) det börjar ta sig! sakta men säkert. Igår fick vår granne barn. Och snart är det dags för 2 av mina fina vänner att kläcka ut sina.... bebislängtan kommer bli sååå sjukt stark denna sommar. Men till vintern är det vår tur =) 
29 veckor kvar =) eller kanske bara 26. ;P Vi hoppas jag klarar mig över till 2014. Det innebär att bebis inte får komma mer än 6 dagar för tidigt, än så länge. Kan ju bli ett annat datum sen...
SPÄNNANDE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0