v. 9 (8+0)

idag mår jag ovanligt bra... dum som jag är har jag precis städat hela lägenheten. dammsugit och torkat golv och plockat iordning lite. Så snart har väl värken hittat tillbaka till min kropp igen. Men lite skönt att ha ett lite renare hem iaf.
v. 9 idag =) "bara" 2 veckor till första besöket hos BM =) Då blir man officielt gravid i registret =). Inskrivning.
Ser inte framemot alla blodprover, men jag är ju van...
Hoppas trombocyterna håller sig bra mkt länge till... men i juli tippar jag på att den första dippen kommer... Jag kommer slippa kortison till sep-okt. Japp, det tror jag. Men hoppas såklart att det går hela vägen UTAN kortison.
Nu ska jag åka och shoppa lite... =) lite halvledig idag... då får man passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0